Cariere

Inginer Vânzări echipamente electrice

și sisteme fotovoltaice

Candidatul ideal

  • Experiență de minim 5 ani în domeniul vânzărilor echipamentelor electrice;
  • Studii superioare tehnice (Energetică, Electrotehnică, Inginerie Electrică, Electronică);
  • Cunoștințe bune Microsoft Office;
  • Disponibilitate pentru deplasări;
  • Abilități de comunicare și relaționare, organizat, spirit inițiativă, adaptabil, capacitate de lucru în echipă, bun negociator;
  • Domiciliul: București

Descrierea jobului

  • Răspunde de obiectivele de vânzări aferente diviziei tablouri electrice și sisteme fotovoltaice;
  • Managementul contractelor pentru clienții alocați;
  • Îmbogăţeşte şi dezvoltă portofoliul de clienţi ai companiei;
  • Analizează evoluția pieței pentru produsele din portofoliul companiei (mărcile concurente, acțiunile comerciale și de marketing, investiții, nivelul prețurilor, etc.);
  • Organizează și susține expuneri, simpozioane de prezentare a produselor la sediul clienţilor;
  • Cercetează şi studiază produsele/ofertele comerciale pentru produsele similare de pe piaţă;
  • Intocmeşte studii de preţ comparative;
  • Participă, vizitează, organizează standuri în expoziţii specializate în domeniul de activitate al firmei;
  • Întocmește diverse rapoarte (săptămânale, lunare) asupra activității și a îndeplinirii obiectivelor;
  • Deplasări în teritoriu.

Buyer/Specialist achiziții

Candidatul ideal

Candidatul ideal detine:

  • Cunoştinţe foarte bune de operare Excel;
  • Limba engleză avansat – nivel comercial (vorbit, scris, citit);

Se va aprecia:

  • Cunoaşterea tipurilor de documente implicate in operaţiunile de import-export;
  • Cunoaşterea regulilor internaţionale privind transportul de mărfuri, condiţiile de livrare, condiţiile de plată;
  • Cunoaşterea legislaţiei vamale romaneşti;
  • Cunoştinţe de comerţ internaţional;

Descrierea jobului

  • Reprezintă firma în relația cu furnizorii externi pentru probleme de import-export;
  • Negocierea de contracte, prețuri, condiții de livrare și transport, obținerea diverselor certificate (de calitate, conformitate, etc)
  • Asigură logistica în relațiile companiei cu alte firme pentru problemele de import-export;
  • Organizează operațiunile vamale, asigură respectarea regulilor de întocmire a documentelor specifice şi efectuarea corectă a calculului taxelor vamale în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Asigură relația cu organele vamale, comisionari vamali și firme de transport;
  • Asigură întocmirea situației lunare a achizițiilor (defalcată pe furnizori) si elaborează diverse rapoarte de specialitate;
  • Asigură păstrarea documentelor justificative/registrelor în cadrul compartimentului cf. normelor în vigoare;
  • Păstrează legătura cu furnizorii în ceea ce priveşte mărfurile comandate și nelivrate sau cele cu erori de fabricație, etc.;
  • Realizează analize de stoc, rapoarte de previzionare, comenzi către furnizorii externi.

Lucrator depozit/Picker Bucuresti

Lucratorul depozit/pikerul va fi responsabil pentru:

  • Pregatirea marfurilor pt. livrare conform comenzii si instructiunilor de lucru;
  • Incarcarea si/sau descarcarea marfurilor in/din autovehiculele de aprovizionare/livrare;
  • Asezarea marfurilor in depozit in functie de sortimente, lot si/sau instructiunilor de lucru;
  • Manipuleaza cu maxima responsabilitate marfurile care intra/ies in/din depozit;
  • Participarea activa la actiuni de inventariere periodica si/sau anuala;
  • Pastrarea oridinii si curateniei in depozit.

Cautam o persoana care are:

  • Minim 2 ani experienta profesionala in domeniul depozitarii;
  • Cunostinte elementare privind manipularea si depozitarea marfurilor;
  • Experienta in lucrul cu liza manuala sau electrica;
  • Simt ridicat al responsabilitatii;
  • Disponibilitate la efort fizic;
  • Disponibilitatea de a lucra 2 sambete/luna.

Ce oferim:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Posibilitati de promovare;
  • Masa calda la pranz subventionata;
  • Salariu net 1600 ron;
  • Tichete de masa 300 ron;
  • Bonus fidelitate bi-anual (2 x 500 ron); Acesta va creste in functie de vechimea acumulata in cadrul companiei;
  • Ore suplimentare platite 175%;
  • Asiguram transport.

 

Formular aplicare CV

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj